tirsdag den 14. februar 2012

How i want to look today: PNP special

PNP Firenze er så småt ved at få opdateret deres webshop, så man kan se Deres flotte, nye leveringer på en model! Jeg har længe været kæmpe fan af Deres indkøb og butikken overordnet! Jeg mødte faktisk ejeren af butikken, Marco, under den netop afsluttede modeuge, hvor han var til Nag-festen sammen med et utal af andre seje mennesker. Jeg fik en super sej, lang snak med ham om hans syn på mode, han butiks visioner og kunder samt et indblik i hans seneste indkøb til butikken. Efter mødet med ham, må jeg indrømme, at min kærlighed for butikken er vokset endnu mere og takket være deres enormt gode kunderservice og hjælp gennem mail, kan man i fremtiden være sikker på endnu flere indkøb fra det italienske! Her får i et sæt, jeg godt kunne se mig selv i - gerne i morgen allerede!
PhotobucketPhotobucket
Shoes: Layer-0, 830 euro
Pants: Lost&Found , ?
Tee: Label Under Construction, 380 euro
Blazer: Layer-0, 995 euro 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar