mandag den 11. januar 2010

Mandag

Jeg tænkte, at jeg lige hurtigt ville lægge et dagens op, da jeg jo ikke har postet andet i dag. Dagen er gået med skolen, eller noget ? Havde nemlig kun 1 time i dag, hvilket var en dejlig overraskelse! Så dagen blev egentlig meget lig søndag, brugt på at slappe af, og få ladet batterierne op, før det i morgen går løs med fuldt skema i skolen og arbejde bagefter! Hårdt, men penge og uddannelse skal jo i hus, som man siger;) Jeg må nok hellere snart få lært det med Photoshop, så min blog ikke er så kedelig at se på. Men det bliver en anden dag, for nu er jeg for træt. Godnat, eller fortsat god mandag aften.

'

Sko - Whyred, Bukser - Cheap Monday, T-shirt - Cheap Monday,
Cowboyvest - 2nd hand, pibehalskæde - Vibe Harsløf

Ingen kommentarer:

Send en kommentar