fredag den 29. januar 2010

Shopping + pjæk = great

Jeg har i dag været på en meget tiltrængt shoppetur til København. Kom vidst til at pjække fra skolen med to af mine venner. Men havde bare den let genkendelige følelse af købelyst, som man får så straks der løber penge ind på ens konto. Det var en ret hyggelig tur, og selvom jeg ikke fik købt særlig meget, var dagen alligevel succesfuld, synes jeg. Vi var inde i mange butikker, og selvom der stadig var udsalg i mange af dem, kunne man også begynde at se de kommende kollektioner! Mange fede iblandt, må jeg sige. Så løb jeg i øvrigt også ind Martin inde i Weekday. Han var som altid cool i tøjet. Hvis i ikke allerede kender den, så vil jeg gerne opfordre jer til at kigge forbi hans i øvrigt glimrende blog, hvis det skulle friste. Den kan hvertfald stærkt anbefales, hvis man har hang til flotte fotos, cool tøj og sprødt musik. Tilbage til dagens shopping, hvor følgende blev hjembragt:
Et par sko fra Weekday = 100 kr.
En strikcardigan fra København K= 220 kr.
Et nittearmbånd fra København K= 150 kr.



Photobucket

Photobucket

5 kommentarer:

  1. tak Christoffer. Og ja, det synes jeg også !

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Godt fund med Weekday skoene.

    Men man kan virkelig også finde en masse billige ting inde i Weekday for tiden, så det er bare med at få udnyttet udsalget!

    - Kasper
    http://kaspertanja.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Præcis ! Slog også bare til med det samme. Også fordi jeg manglede et par sommmersko, eller hvertfald noget lignende ;)

    SvarSlet