torsdag den 28. januar 2010

Givenchy

Har lige siddet og kigget de få manglende fall kollektioner igennem, og blev så rimelig begejstret over Givenchys kollektion. For ikke nok med at designer Ricardo Tisci har levet en række flotte nederdel shorts, noget kilt-lignende (yeah baby!), så formår han også at skabe den stemning som bedst beskrives som "noget man kunne se den hvide fyr fra Da-Vinci Koden være iklædt" Eller som de siger på GQ-Magazine "Givenchy koden" Han formår at skabe en kollektion som præsenterer en hel række slimfit suits, hvide spraglede skjorter, stramme spandex strømpebukser, samt de skønneste munkesandaler! Ved endnu ikke hvor vild jeg er med de stramme strømpebukser? Det virker måske lidt for feminimt, men måske det bare er en tilvænningssag. Omvendt er jeg helt vild med nederdelshortsene samt sandalerne. Begge ting er bare WOW i mine øjne. Også den sorte og mørke silhuet der bliver gennemført gennem næsten hele kollektionen, er noget jeg er helt vild med! Mine tre favoritter fra den udmærkede kollektion er:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

2 kommentarer: