torsdag den 28. januar 2010

Andreas

Jeg har længe været vild med Andreas' stil og sangtalent. Han er kun 16 år, og med en sans som hans for mode, talent for at synge plus at han blogger for et stort svensk modeblad, så er der ingen grænser for, hvor langt han kan nå. Hans outfits er for det meste upåklagelige, omend han tit smøger sine bukser en tand for meget op til min smag, men sådan er det jo. Faldt så over et look, som jeg simpelthen blev nødt til at dele med jer. Alt ved det er simpelthen perfekt. Det er enkelt samtidig med at hele looket er holdt i naturfarver som brun og beige og det hele spiller bare så godt sammen. Hvis jeg skulle vælge hvordan jeg ville se ud til foråret, kunne det være et fornuftigt bud! Eneste minus for mig, er dog opsmøgningen på bukserne for neden - en anelse længere ned med den, og så havde den været der! Hvis i ikke allerede kender denne glimrende blog, vil jeg stærkt anbefale jer at tjekke den ud!

Photobucket

(billedet er lånt fra andreasstil)

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig også et gennemført outfit - fede farver! :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er jeg enig i! Han gør det altid godt!

    SvarSlet