onsdag den 27. januar 2010

Onsdag

Dagen i dag har været rimelig mærkelig. Mødte i skolen klokken 10, havde fri klokken 12. Havde derpå regnet med, at jeg kunne møde på arbejde lige efter skole, meeeen nej. Jeg skulle vente helt til klokken 15, før jeg kunne begynde - trist! De næste tre timer lavede jeg ingenting, og da jeg endelig skulle arbejde, var jeg underligt nok glad? hæhæ. Arbejdet var hurtigt overstået og nu sidder jeg så herhjemme og overfører alle mine filer osv. fra min eksterne harddisk, over til min nye computer. For selvfølgelig knækkede skærmen på min elskede og trofaste bærbar i går! Fik dog hurtigt snuset mig frem til at låne og muligvis købe min onkels bærbar - yeees! Midt i al den filoverførsel fik jeg også lige hurtigt tid til at knipse et dagens:


Photobucket

Sko - Whyred, Bukser - Cheap Monday, T-shirt - Weekday, Vest - 2nd Hand, Halskæde - David & Martin for Weekday (credit til Mads)

1 kommentar: