søndag den 31. januar 2010

Søndag

Øv, øv, øv. Weekenden er næsten færdig, og endnu engang sidder jeg tilbage med følelsen af, at den gerne måtte vare bare lidt endnu ! Det har været en dejlig weekden - hvertfald det meste af tiden. Lørdag var jeg som sagt i byen med kæresten og spise og hygge, og om aftenen stod den på "Pigen der legede med ilden", som i øvrigt er en glimrende film. Søndag er gået meget hurtigt. Først slappede jeg bare af hjemme hos min kæreste. Men derefter skulle jeg arbejde fra 1 til 4:( Efter hjemkomsten fra det, har jeg bare lavet lektier.. Det skal jo laves, når en nye skoleuge truer, og man ikke vil komme bagud. Nok om skole og brokkerier. Jeg har også haft tid til at surfe rundt på diverse netbutikker, og endnu engang er jeg kommet frem til et ønskeoutfit. Måtte bare have mit absolut most-wanted item med, nemlig den alt for flotte halvtransparente tank af Rick Owens - et mesterværk. Resten er selvfølgelig også dyrt, men man har vel lov til at drømme bare engang imellem?


Photobucket
Sko - Rick Owens, Læderbukser - Gareth Pugh, Transparent Trøje - Rick Owens, Cardigan - Kris Van Assche, Halskæde - Ann Demeulemeester, Taske - Givenchy

3 kommentarer:

  1. Argh nogen fede ting! Specielt taken og cardiganen!

    SvarSlet
  2. og, forresten jeg har i dag skiftet min adresse til www.style-flash.blogspot.com. Bare lige så du ved det så du evt. kan ændre det i din blogliste :)

    SvarSlet
  3. Ja, de er nemlig rigtig fede. Ville især gerne have fingrene i tanken! Men okay, så vil jeg da lige ændre det på bloglisten :D

    SvarSlet