mandag den 18. januar 2010

Whyred

Jeg har en dårlig vane med at påføre mig de samme sko i en periode, stort set hver dag. Lige pt. er det mine all-time favourite støvler med lynlås fra Whyred, der bliver råbrugt. Jeg prøver dog at beherske min begejstring for dem, så et par gange om ugen sniger andre sko sig, heldigvis for mine omgivelser, på mine fødder! Men tænkte, at i da lige skulle se mine yndlinge i et indlæg for sig selv, det fortjener de! Det skal lige siges, at jeg fik dem rigtig billigt til et outlet for Whyred en gang i efteråret, for når alt kommer til alt, har jeg under normale omstændigheder ikke råd til sko af sådan en kaliber;)

3 kommentarer:

  1. De er virkelig lækre! jeg har det ligesom dig mht. sko man påfører sig meget i en periode, og lige pt er jeg mest til mine docs :-)

    SvarSlet
  2. Kan så til gengæld også godt forstå, hvis du går med dem meget ;) !

    SvarSlet