onsdag den 10. februar 2010

DIY

Udover begejstringen over showet, så jeg også mit snit til at lufte mit første DIY, som dog ikke er helt færdig. Synes dog stadig, at det var tilpas flot, til at komme ud i det fri, men det kan i jo selv bedømme også. Til projektet har jeg såmænd bare købt en t-shirt fra H&M til 40 kroner, som jeg har samlet i en klump på midten og så syet sammen, samtidig med at jeg ved ærmerne har hæftet selve ærmet til skulderen med en sikkerhedsnål, noget som måske/måske ikke senere bliver ændret, til at jeg bare syer det fast. Den knude jeg samlede og syede sammen, prøvede jeg at lave en anelse skæv, således at det gav et lettere assymetrisk look, og jeg samtidig kunne have min nail tee indenunder, stikkende ud nedenunder og som forhåbentlig giver den ønskede lag-på-lag effekt. Kom endelig med meninger om det, og eventuelt rettelser osv. Fortsat god onsdag!

Photobucket

Sko - Whyred, Bukser - Cheap Monday, Tee - DIY, Nail Tee - Weekday, Vest - PrimIAm

3 kommentarer:

  1. Hey Martin!

    Jeg vil bare lige vide om du vil have shredded teen foran eller bagpå?

    - Bare smid mig en mail .

    - Mikkel

    SvarSlet
  2. Det er ret cool! Nicklas fra My-clothing-blog har lavet en magen til for nogen tid siden.. Har også haft den samme idé.. Kunne være det var noget jeg skulle give mig i kast med, når man nu har set begge jeres udgaver...

    SvarSlet
  3. Tak Nick! Det er faktisk overraskende nemt at lave, så giv dig bare i kast med det, er spændt på at se resultatet!

    SvarSlet