onsdag den 10. februar 2010

Louise Amstrup - showet

Photobucket
Netop hjemvendt fra showet. Og ja, desværre havde jeg glemt kameraet - sikke dog en torsk! Showet var dog stadig rigtig flot. Der var en række gode elementer der spillede rigtig godt sammen. Blandt dem er en række stribe-detaljer, som jeg synes var flotte, når de gik igen fra style til style. En anden ting, som jeg var vild med, var hendes jakke med print, som havde flotte detaljer på ryggen! Vildt flot i et show der byggede meget på den mørkeblå farve, printdetaljer, flotte tekniske- og stribede detaljer. Musikken var også rigtig god, omend den til slut blev en anelse for høj. Faktisk så høj, at jeg blev nødt til at holde mig lidt for ørene. Men alt i alt en rigtig gennemført kollektion, synes jeg, som var ventetiden værd. Udover selve showet, mødte jeg derinde også Nicklas fra My-Clothing-Blog, som selvfølgelig var super cool som altid. Jeg stødte også på Pelayo fra KateLovesMe, som må siges at være min yndlingsblog, eller han er hvertfald den person med coolest stil ever. Snakkede dog ikke med ham, men fik sagt goddag. Cool var han! Udover disse to, hilste vi selvfølgelig også på de smukke Anywho-piger, som vi jo havde vundet billetter til showet af. Jeg må sige, at de er om muligt, endnu flottere i virkeligheden - og mega høje :O! Alt i alt en god oplevelse, som jeg håber på at få flere lignende af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar