søndag den 14. februar 2010

Farven Fornem

Halløj i skuret..
Dette indlæg kommer til at gå lidt stærkt da jeg ikke har så meget tid..
MEN! Så det nok rigtig valentins dag hva'? Ikke fordi der er så megen romance i mit liv pt. Men det er da hyggeligt. Jeg skal faktisk på date.. Men ikke med en fyr - bare med mine dejlige bedste veninder. En rigtig tøseaften med restaurant og biograf (filmen Valentin's day selvfølgelig) Ja ved godt vi er sørgelige.. Ikke fordi Valentins dag er noget specielt for mit vedkommende, men det er da bare lidt sjovt! Har desuden også kun haft kæreste på valentins dag én gang.. Uha min store første kærlighed - fyren som alle de andre tøser også ville være sammen med. Har aldrig bedt om noget af ham og havde aldrig i mit liv forestillet mig at vi skulle lave noget specielt på Valentin's day - men det skulle da lige understreges fra hans side af at jeg altså IKKE fik noget af ham på valentins dag - som om jeg havde forventet noget som helst af ham! Nå? Det gør da heller ikke noget, men lad dog være med at være en idiot og sig det på den måde.. Min mor havde så købt en lille fin rose til mig for at opmuntre mig lidt - tak! Han var da også den dårligste kæreste ud af de 2 jeg nu har haft. Ja.. Utro et par gange og alligevel en dejlig idiot.. En anden situation som understreger hvilken gentleman han ikke var. Han efterlod mig alene kl. lort ved Pumpehuset fordi han ville følges med en veninde hjem som han mødte derinde og fordi han frøs. Jeg sagde ingenting da jeg håbede at han selv kunne se hvor okay det ikke var.. Men han skred! Tak! Men JAJA.. Kærlighed gør blind..
Og apropos Pumpehuset og til noget helt helt andet, så hedder overskriften "Farven Fornem" fordi at sidst jeg var på Pumpehuset var det dem jeg hørte. De har også lige optrådt på Gimle i Roskilde hvor jeg selv arbejder, men var så ikke lige klar over det, så den koncert missede jeg desværre. ØV.
Men Farven Fornem består af ca. 3 mand så vidt jeg husker. Hørte dem første gang da jeg skulle ind og høre As In Rebekkamaria på Gimle hvor de var på som warm up. Mener det var omkring slutningen af 1.g.
I sommers tog vi ind og hørte dem på Pumpehuset og har faktisk ikke rigtig hørt det siden.. MEN her den anden dag fik jeg en sms fra Jeppe fra bandet om at de spillede fredag aften i KBH.. Havde desværre andre planer og kunne derfor ikke tage ind og høre dem. Men har ikke lavet andet end at høre dem siden jeg blev mindet om deres eksistens i fredags - så tak for det Jeppe. Farven Fornem er jeg sikker på bliver til noget i den nærmeste fremtid.. Det er i hvert fald gået fremad siden jeg hørte dem første gang.. De har også betydeligt flere koncerter nu end de havde for et år siden. Det er cool! Det er dystert og det er nice! Kan dog ikke finde et link på youtube med dem udover det her..
Men jeg befaler at du SKAL gå ind og høre deres musik på myspace.. http://www.myspace.com/farvenfornem hvor min store favorit er sangen der hedder "Min nye ven". Det er fucking nice!
Hør det hør det hør det hør det hør det!
KYS OG KÆRLIGHED
fra mig.. (bare i anledning af valentin's day HÆHÆ)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar