onsdag den 17. februar 2010

Fredag

Nøj, hvor ser fredag ud til at blive en af de bedste dage i laaaaang tid! Først skal skolen lige overståes, hvorefter jeg drager mod købstaden omkring klokken 13. Der skal jeg shoppe sammen med Emilie. Jeg har også aftalt at mødes med Nick fra Style Geek. Vi skal så meget flashe vores kilte! haha. Jeg skal have mine længe cravede creepers fra Underground og så skal jeg lige finde en kilt også - det bliver lækkert! Derefter skal jeg mødes med nogle af mine klassekammerater og spise sammen på en eller anden restaurant i Roskilde, for at varme op til Trentemøller koncerten senere på aftenen på Gimle - yeah baby, Trentemøller! Glæder mig så meget. Tror og håber på, at det bliver en suveræn koncert fra den gode Anders Trentemøllers side. Vi skal fyre den af og feste, skal vi! Varmer allerede op nu, med masser af Trentemøller på anlægget. Så mens i og jeg venter på fredagen, kan vi da lige nyde et af mine absolut yndlingstracks af Trentemøller!

4 kommentarer:

  1. Det bliver jo alt for fedt med Trentemøller! Glæder mig også helt vildt! :)

    SvarSlet
  2. Det kan aldrig blive kedeligt når Anders spiller op til dans! Ha' en god fest.

    SvarSlet
  3. Nej nemlig :D Tak ! Håber jeg satme også at det bliver ;)

    SvarSlet