onsdag den 3. februar 2010

Frivillig

Min dag startede med en omgang hård træning i SATS, som nok må siges at være højdepunktet på en i øvrigt rimelig nem dag. Efter skole, hvor jeg kun havde to moduler, yiiir, var jeg på arbejde indtil klokken 19.00. Elsker når jeg har nemme vagter. Nå, men udover træningen har en anden god ting i dag været, at jeg fik svar på, om jeg kunne bruges som frivillig medarbejder til Copenhagen Fashion Week. Det kunne jeg, omend det bare er som uddeler af aviser. Måske ikke lige det mest glamourøse job, men hvad fanden - det er da en start! Jeg takkede pænt ja til tilbuddet, og skal så nu arbejde torsdag til lørdag fra klokken 14 af. Ellers har dagen ikke budt på så meget andet end at kigge på blogs og yøj. Jeg ved det, jeg er kedelig, men sådan er jeg nu engang;)

Photobucket

Sko - Whyred, Bukser - Cheap Monday, Nail Tee - Weekday, Vest - PrimIAm

En anden optur, eller hvad man kan kalde det, var gårsdagens tøj. For foruden en masse kommentarer som "hvordan tør du?" og "er det ikke bøsset?" refererende til min nettrøje. Udover det var der også enkelte der var begejstrede over mit outfitt. I reglen er jeg egentlig ligeglad med, hvad folk mener. Jeg går i det jeg synes om. Kan da også godt se, at en nettrøje måske ikke er hverdagskost, ihvertfald på en fyr. Men igen, hvorfor ikke prøve noget nyt?

14 kommentarer:

  1. Bøsset?! Nej, det er skam bare et lille ord kaldet fed tøjstil - åbenbart er der nogen, der ikke fatter en pind om det :-) Det er bare fedt, at du er ligeglad!

    SvarSlet
  2. mange tak! Tja, folk har jo forskellige meninger om det. Personligt synes jeg selvfølgelig ikke, at det er bøsset :) Men man kan vel ikke være andet end ligeglad, når folk i Björkvin sviner en til ;) hehe

    SvarSlet
  3. Hvor det sejt du skal være med til CFW! Jeg skal stå i indgangen til Rådhuset ved showsne. Det skal nok blive sejt!

    SvarSlet
  4. Fedt at du tør! Det må jeg sgu sige.. Det havde jeg ikke selv haft mod til.. Nogen gange gider man bare næsten ikke til at 'tage kampen op' omkring hvad folk nu synes om ens påklædning ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg har den samme t-shirt pg folk havde også nogle rimelige stærke kommentarer til den - især min mor da jeg troppede op i den nytårs aften hjemme hos dem.. Men den er fed og du worker den godt! Btw fashion week bliver nice! Har lige fået billetter og tror det bliver et godt år så fedt, at du er med til det!

    SvarSlet
  6. Christoffer: Haha, ja jeg er også glad for at jeg kunne brugesæ. Jamen så må vi lige mødes derinde;)

    Lasse: Tak! Som sagt, synes jeg det er ret sjovt at prøve noget nyt, da jeg er ret ligeglade med, om folk har noget imod det;)

    Nick: Cool, god stil at bruge den til nytår! Og tak. Jeg glæder mig også, hvad har du fået billetter til så :D ?

    SvarSlet
  7. Er bare glad for der er nogle der tør og sige "fuck hvad folk siger". Vi mangler flere af sådanne folk i hverdagen. Tak for det Martin!:D

    SvarSlet
  8. Haha, tak fordi du synes det!

    SvarSlet
  9. ved jeg ikke endnu.. Har bare fået pladser til nogle shows og messer...

    SvarSlet
  10. Ja helt sikkert, vi må lige finde ud af det :)

    SvarSlet
  11. Ja det må vi helt sikkert Christoffer

    SvarSlet
  12. Björkvin...? det undrer mig egentligt ikke :)

    SvarSlet