torsdag den 4. februar 2010

Nyt tiltag igen

Ja, overskriften afslører det jo - et nyt tiltag er ved at tage form. Det er noget jeg personligt glæder mig meget til at vise, og som i forhåbentlig også kommer til at nyde. Ideen er, at jeg en gang hver uge prøver at tegne et portræt af en person i mit liv. Det kan være en klassekammerat, almindelig ven eller bare en af mine læsere. Jeg vil så ud fra nogle spørgsmål og et billede, prøve at lave et portræt af personen, hvilket jeg håber bliver ligeså spændene, som det lyder inde i mit hovede. Jeg vil prøve at strække det så vidt som muligt, så det ikke kun er Wood Wood drenge, eller High-street piger, der bliver skrevet om. Nej, jeg vil prøve at komme hele vejen rundt, med folk som jeg synes har god stil, vel at mærke. Det er en ide som jeg har fået fra Lookbook, hvor der en gang om måneden på samme måde bliver tegnet et portræt af en af de mest populære brugere. I den her version er det bare mine venner og folk omkring mig. Den første der bliver "ristet" er min gode ven Mathias. Hans portræt vil blive postet en af de kommende dage, forhåbentlig i morgen. Jeg glæder mig, og det håber jeg også at i gør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar