tirsdag den 2. februar 2010

Krise!?

Jeg er i lidt af et dilemma lige nu! Jeg har længe kigget på disse sweatpants fra Complex Geometries, som i øvrigt er et alt for fedt mærke! Jeg ville elske at påføre mig de ultrafede bukser og faktisk har de ligget på et acceptabelt niveau prismæssigt - 166 dollar er ikke skyhøjt. Problemet er, at jeg ved hjælp af en rabatkode kan få 49 %, og med forsendelse medregnet, ville få prisen til at ende helt nede på 122 dollar, altså ca. 600 kroner. Jeg har vildt meget lyst til at købe dem, men på den anden side føler jeg også, at jeg har brug for at spare! Jeg har jo både benzin og lån der skal betales! Ih, hvor irriterende at man ikke bare har mange penge. Hvad synes i? Skal jeg købe dem, eller vente og risikere at de bliver udsolgt?

Photobucket

6 kommentarer:

  1. Go buy, man lever kun én gang ;-)

    Jeg har forresten lige lånt et af dine billeder, håber det er ok!

    Vh Lasse

    SvarSlet
  2. Ja, det er også det jeg tænker!

    Ja, det er sgu helt i orden ;)

    SvarSlet
  3. For at være ærlig, synes jeg ikke de er så fede - til prisen. Altså jeg ville købe dem hvis det var måske 3-400 kr, men ca 600 synes jeg er lidt for meget. Complex laver nogle fede ting, men det er efter min mening deres tee's og bluser, der gør mærket til hvad det er. Du kan sagtens finde et par andre steder, der ligner og føles som dem, det er jeg sikker på. Gem dine penge til endnu og køb en af deres tee's i stedet næste måned - de er så skarpe! :) men altså... Bare min mening. om den er rigtig eller forkert er op til andre, at bestemme hehe...

    Fed blog btw.
    Nick//StyleGeek

    SvarSlet
  4. Hver mand sin smag, som man siger ;) Det kan godt være at du har ret, og det er nok også derfor jeg tøver med at få dem købt;)Og tak fordi du synes det, og i lige måde!

    SvarSlet
  5. ja lige præcis - jeg kunne ikke pull them off, men hvem siger du eller andre ikke kan...
    tja hvem ved - måske er du bare nærig med pengene som mig hahah? det var da så lidt, smider dig lige på link listen + læser listen... tak du! :)

    SvarSlet
  6. Jeg håber at jeg kan pull them off, for jeg synes jo at de er fede ;) Og både ja og nej, er nærrig hvis jeg har lidt penge, men slet slet ikke, når jeg lige har fået løn ;) hehe

    SvarSlet