tirsdag den 2. februar 2010

Jenny Wilson

Jeg undskylder forsinkelsen af mit indlæg - er i gang med at renovere hist og her, så det har taget en del af min tid og så må man selvfølgelig ikke glemme skolen.. I dag vil jeg dele en lille kærlighed til Jenny Wilson med jer.. Grunden til at jeg skriver lille, er fordi jeg ikke har hørt alt hendes musik - selvom begge album ligger i mit itunes, har bare ikke fået hørt alt igennem, men er virkelig crazy med det jeg har hørt indtil videre. Desværre fik jeg ikke hørt hende på Roskilde 09 ØV! Men jeg blev efterladt ALENE til Oasis fordi de andre skulle over og høre Grace Jones - jeg var så ikke lige orienteret om at ALLE gik, så det opdagede jeg først da jeg stod alene - og gad ikke rigtig gå over og høre Jenny damen alene, så jeg blev bitter og gik ned og sov HÆHÆ. Nå, men jeg opdagede faktisk Jenny Wilson på Roskilde Festival filmen - fantastisk film. Man bliver sååååå nostalgisk og får den største lyst til Roskilde LIGE NU og her. Personligt begynder jeg i hvert fald at savne Roskilde hver gang jeg ser den. Roskilde er et af de største højdepunkter i mit liv - GUD hvor jeg Jenny er en svensk dame på omkring de 35. Hun har som ovennævnte udgivet to albums; Love And Youth og Hardships! Hun optrådte på Roskilde i 06 0g 09 og har bl.a. gæsteoptrådt på The Knife's album - Deep Cuts, som jeg btw også elsker. Elsker The Knife overalt på jorden. Nå, men hør det og nyd det. Hun har en dejlig speciel stemme, som også gør hendes musik anerledes. I like



Ellers tjek hendes Myspace ud for mere! http://www.myspace.com/goldmedalrecordings
Emilie is out. CS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar