tirsdag den 2. februar 2010

Cool stil

Faldt pladask for dette look fra Facehunter. Jeg synes, at det er fuldstændig gennemført stil, måske lige bortset fra sneaksne, som jeg gerne så byttet ud med nogle brune støvler eller brogues. Udover det, er resten af looket holdt i dejlige naturfarver på blazeren, og enkle nuancer i resten af looket, som jeg også begejstredes over på Andreas look, og som jeg tror bliver smart til foråret. Jeg bevæger mig hvertfald derhenad, så snart vejret begynder at vende for det bedre - gerne meget snart! Tilbage til looket, som jeg bare synes klær manden vildt godt, og som vel også er hvad egentlig god stil er - at finde hvad der klær en bedst! Sådan har jeg det hvertfald. Jeg er især vild med hans bukser, som har det helt rigtige fit, samt længde set i mine øjne. Også blazeren er flot, og måtte meget gerne være i mit skab!

Photobucket

I dag fik jeg desuden tidligt fri, kl. 12, på grund af snevejret. Og som om det ikke var nok, var min chef så sød også at give mig fri fra arbejde i dag! Sikke en dejlig overraskelse. Så kunne man lige når hjem inden snestormen begyndte at hærge. Håber også på, at morgendagen bringer samme glædelige overraskelser! Eftermiddagen blev brugt foran computeren, med musikken højt dunkende imens, hvor jeg i realiteten nok burde få lavet nogle lektier. Men kender i ikke det, at man bare ikke orker noget, selvom man har stort set hele dagen fri!? Jeg gør, og lur mig, om ikke også resten af aftenen bliver brugt på ingenting

4 kommentarer:

  1. Helt enig i det hele! han burde nok have skiftet sine sneaks ud med noget læder som du sagde og så er blazeren rigtig fin. Mener det er en vintage burberry - ligner i hvert fald meget den jeg har hængende på stativet. Tror også, at men's wear stilen langsomt drejer sig over mod det mere klassiske gentleman look (mixet med lidt råt) når velret bliver varmere. Dog tror jeg, at hele den rå, beskidte, lag på lag, sorte, grå, accessories og rockede stil bliver hængende lidt endnu og følger med ind i varmen - dog i en mere dæmpet og sommer appropriate udgave. Er bare glad for, at man kan hive lidt af det klassiske frem igen - især fordi jeg lige har brugt alt for mange penge på lidt nyt forårs tøj i den stil. Går i hvert fald med det uanset hvad - så må det briste eller bære ;)

    SvarSlet
  2. Velkommen til Nick. Jeg synes, du har ret i det du siger, og det er også sådan jeg har det. Håber da hvertfald at det sorte og hårde kommer med ind ni sommeeren ;) Men tror roligt at du kan gå med det, det er jo neverending classy :)

    SvarSlet
  3. Tak skal du have Martin :)
    ja altså, det er jo kun min mening, men ja.. så er vi to der er enige so far hehe... ja håber jeg også - ellers er jeg fucked.. så har jeg ca.. 7 ting til hele sommeren...
    ja tror jeg sku også. man går aldrig galt i byen med en lommeklud og et par laksko - eller noget i den stil...

    SvarSlet
  4. Helt enig! Det holder altid, synes jeg.

    SvarSlet