lørdag den 6. februar 2010

Lørdag

Gårsdagens fest med Vinnie Who var fed, omend min kæreste og jeg gik rimelig tidligt, kl. 01.30, fordi skoledagens strabadser havde tæret så hårdt på vores kræfter, at vi simpelthen var sååå trætte! Før besøget på Dunkel, faktisk tidligt på dagen, var jeg hurtigt et smut forbi den lokale genbrugsforretning. Jeg var faktisk indstillet på, bare at kigge, men det viste sig, at de havde to ting som jeg bare ikke kunne lade ligge, så jeg købte dem. Det drejer sig om et par brune vintage doc's, som er i rigtig god stand! Samt en flot gammel blazer - endnu en til samlingen. Den samlede pris sneg sig op på så meget som 45 kroner, så det må siges at være acceptabelt for en som mig, med et meget stramt budget! I dag var jeg et hurtigt smut forbi City 2, da jeg skulle købe materialer til mit kommende DIY-projekt, som selvfølgelig bliver postet her, så snart det er færddiggjort! (Desværre) havde H&M også den enkle sorte ring, som jeg har kigget efter et stykke tid nu. Ikke fordi den er noget specielt overhoved, jeg savnede bare en ring - kender i ikke det? Her til aften er jeg stadig splittet omkring, at tage til bloggerfesten eller ej. På den ene side frygter jeg, at det bliver en fuser, men på den anden side, vil jeg ikke gå glip af noget?! What to do.. Og på forhånd undskyld for den dårlige billede- og grafikindsats i dag. Min normale grafiker har desværre ikke mulighed for at hjælpe mig i dag;)

Photobucket

Sko - Vintage Doc Martens, Bukser - Cheap Monday, Tee - Cheap Monday, Blazer - Vintage, Ring - H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar