mandag den 8. februar 2010

Træthed

Dagen/natten i går var hård - meget hård! Den startede med indkøb til den store medalje, for Super Bowl stod jo for døren, og derfor SKAL man være fed. Det kan jeg også garantere jer for, at jeg var. Normalt er jeg ikke typen, der bare æder alt hvad der bliver serveret, ligegyldigt om det er fyldt med fedt eller ej. I går var dog en undtagelse! Der blev ædt gigantburger(Roethlis Burger), pommes frittes, is med chokolade, nachos og meget mere, det var lækkert, men i dag sidder jeg alligevel tilbage med en anelse skyldfølelse - but fuck it! Efter selve kampen, som i øvrigt blev vundet, super fortjent, af New Orleans Saints, kunne drengene og jeg simpelthen ikke falde i søvn, så vi besluttede os for at spille lidt FIFA, hvilket vi gjorde indtil klokken 07.00. Det betød, at der derfor lige blev tid til ca. to og en halv times søvn, inden vi skulle i skole og have vejledning med henblik på den kommende AT! Kan love jer for, at jeg er træt i dag, og har egentlig bare lyst til at gå i seng, men jeg tvinger mig selv til at holde mig vågen, så min døgnrytme ikke smadres fuldkommen.

Photobucket
Den berømte gigantburger The Roethlis Burger

Ud over det, har jeg lige bestilt denne fantastiske shredded tee af Mikkel, i sort! Glæder mig sådan til at få den, for jeg synes at den er vildt fierce! Nu vil jeg bruge resten af aftenen på, at holde mig vågen, samt kigge på lidt sommertøj, for det er jo snart på tide at få købt noget! Har allerede en masse ting i kikkerten - måske i får dem at se senere? :)

Photobucket
Mikkels dødsvedige shredded tee

Ingen kommentarer:

Send en kommentar