onsdag den 24. februar 2010

Tja, hvis man keder sig

Hvis man keder sig, laver man ofte meget mærkelige ting. Og der er jeg ingen undtagelse! For i dag har jeg absolut ingenting lavet, utroligt som det end må lyde. Eller, det er jo lidt løgn, for har jo bare siddet foran computeren - og det er så der man finder mærkelige ting. Jeg har været forbi mange siders netshop og mange blogs, og ja, lige nu sidder jeg bare og ser på min yndlingsdesigners S/S 10 show, nøj hvor er det dog bare lækkert! I ved jo godt, at jeg har en stor forkærlighed for den kære Mr. Owens - måske er den gengældt? Hvis den er, må han meget gerne sende mig sin lækre, lækre læderjakke fra samme kollektion! Som i lige nu faktisk. Medmindre nogen af jer, kunne tænke jer at sponsorere sådan en jakke til mig :) !

Photobucket

Udover det, så sidder jeg bare og falder i staver over, og ser på repeat, kongens S/S 10 show. Mhhhm. Nyd det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar