mandag den 22. marts 2010

Mandag = terminsprøve

Og så heller ikke så meget alligevel. Den var faktisk ret hurtigt overstået. Nemt emne synes jeg, og derfor havde jeg intet problem med at færdiggøre det essay jeg skulle skrive. Efter dette havde jeg fri, og tiden blev brugt godt. Jeg har lavet alt det, jeg ikke har kunne lave mens AT-synopsen var i mit hovede, nemlig at lave ingenting! Rart til en forveskling. Den er forresten afleveret her til morgen, den blev vidst okay. Og nå ja, så starter min lange påskeferie altså her på onsdag efter endt terminsprøve i spansk - lækkert! Fordi jeg havde tidligt fri i dag, tog jeg forbi den lokale genbrug, som aldrig skuffer. Det gjorde den heller ikke denne gang, for minsandten om jeg ikke kom hjem med en jakke i dag. Jakken er rigtig lækker. Ret tynd, lettere oversized og armygrøn, kort sagt perfekt til foråret som vi så småt er begyndt at tage hul på. Jakken er forresten fra Fjällraven. Nu vil jeg fortsatte hvor jeg slap, før jeg begyndte at blogge, nemlig aflslapning. Så fortsat god mandag aften.

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar