onsdag den 3. marts 2010

Weekend

Det lyder måske lidt for godt til at være sandt. Men den er god nok. Jeg har faktisk weekend nu - på en onsdag. Grunden til det er, at jeg i morgen har skrivedag i forbindelse med AT, og at jeg fredag skal have vejledning i det samme. Lækker, lækker, lækkert! I dag har jeg faktisk ikke lavet så forfærdelig meget. Jeg havde egentlig planer om rimelig meget aktivitet, men det eneste jeg fik lavet af betydning, var en engelsk aflevering á 200 ord, overkommeligt! Resten af dagen har jeg bare fjollet rundt på nettet, hørt musik og ellers bare plejet min inaktivitet. I morgen skal jeg sove længe, skrive nogle ideer til AT og så på en hurtig vagt på arbejdet. Mit dagens er faktisk ikke fra i dag, men fra i går, det kan dog stadig godt bruges! Undskylder for den lave kvalitet af billederne (man kan skimte stuen på to billeder = uprofessionelt), men det var hvad det blev til desværre


Photobucket
Sko - Underground Creepers, Bukser - Cheap Monday, Tee - DIY, Lædervest - En vens fars

6 kommentarer:

  1. Nice vest! Jeg har også lige købt mig en lædervest :-)

    SvarSlet
  2. Tak D: ! Læderveste er nice ;) og passer med mange ting, så det er lækkert at have i skabe ;)

    SvarSlet
  3. Er også ret vild med den vest på dig!! :)

    SvarSlet
  4. nice lædervest - og bukserne passer godt til :D

    SvarSlet
  5. mange tak ! :D Er også helt vild med mine nye bukser og vest!

    SvarSlet