onsdag den 3. marts 2010

Mr. Juan Cocco

Så synes jeg ligesom, at det er blevet tid til at se, en person som jeg virkelig finder inspirerende. Mr. Juan Cocco formår altid at klæde sig vanvittig godt, opfindsom, ofte med gode sammensætninger af farver, lag og materialer. Jeg kan altid godt lide hans looks, og det ved jeg at en af mine gode venner også kan. Udover det, så synes jeg hans blog er utrolig cool. Her får i lige et af hans favoritlooks at lune jer på, her på denne kolde forårsaften. Elsker de brune sko, de stramme bukser, som sidder helt som de skal!. Jeg elsker sammesætningen af den blå og hvid-stribede t-shirt. Og så elsker jeg at han har brugt en 2nd hand frakke og klippet ærmerne af. Det ser suværent godt ud, synes jeg. Kunne med sikkerhed se mig selv se sådan ud her til foråret. tjek hans blog ud her, eller hans lookbook profil her

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar