søndag den 11. april 2010

Antony

Af en eller anden grund, glemmer jeg altid at opdatere bloggen når det er weekend. Ved ikke hvorfor, men det er meget mærkeligt. Jeg må derfor hellere komme igang, inden weekenden er forbi. I går stod den på ren afslapning inden vi fik gæster, hvor der blev spillet bingo bango og bagefter set él classico, hvor Barca selvfølgelig vandt. I dag har jeg sådan set også slappet rimelig meget af, samtidig med at jeg har hørt en masse musik. Det er nemlig det der sker, når det er weekend, musikken bliver spillet højt, højt ud af mine højttalere! I denne weekend har den stået på noget dejlig musik. Det kommer jo nok ikke som en hemmelighed for nogen, at jeg simpelthen hen Antony Hegarty, og da han medvirker på Hercules and Love Affairs plade med samme navn, må jeg nødvendigvis også være vild med det. Og jaa, selvom de noget discoorienterede rytmer måske ikke med det første passer til Antonys smukke stemme, så formår det alligevel at stimulere mine ører. Så det er helt sikkert værd, at tage et lyt til!

TRANSLATION:

For some reason i always forget to make updates on the blog during the weekend. Yesterday i just relaxed, played Bingo Bango (TV-program), and saw Él Classico, a game Barcelona won of course. Today i've been relaxing just as much as yesterday with a bunch of music coming out of my loudspeakers. The music i've been listening to comes from tadada ... Antony Hegarty. Or well, not Antony himself. But a band, which he accompanied on the recordings. The band is Hercules and Love Affair, and though it is hard to imagine the beautiful voice of Antony Hegarty sorrounded by disco-vibed music, it is great, great music to my ears! Absolutely worth listening to!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar