søndag den 4. april 2010

I heart Yoav

Jeg elsker simpelthen den israelske/sydafrikanske singer-songwriter Yoav! Det har været længe undervejs. Det vil sige, jeg har haft hans musik på computeren længe efterhånden, men bare ikke rigtig givet det den opmærksomhed, som den i allerhøjeste grad fortjener! For wow, for nogle numre, han spiller, den kære Yoav! Hans tryllebindende og bløde stemme forfører mig, får mig til at høre ham igen og igen, så jeg slet ikke kan slukke! Det er en god evne at have, i hvert fald hvis man vil høres af mig. Hele denne weekend har stået i Gazelle og Yoavs tegn, da de er de to eneste kunstnere jeg har hørt. Og jeg må sige, at Yoavs numre bliver bare bedre og bedre, jo flere gange jeg hører dem! Derfor vil jeg gerne dele min begejstring over ham med jer, kære læsere! Også selvom jeg allerede har postet musik i weekenden - kan bare ikke lade være!

TRANSLATION:

I simply love the Israelic/Southfrican singer-songwriter Yoav! I has been a long time coming, but now it's here. By that i mean, that i have had his music on my computer for ages but just haven't paid as much attention to it, as it truly deserves! 'Cause wow he amazes me, the dear Yoav! His magnificent, seductive, and soft voice seduce me and will not allow me to turn off his music. That is a very good skill to have at least if you want to be heard by me. This weekend has been all about Gazelle and Yoav as they are the only artists who i have been listening to! I must add that the more i hear Yoav's songs, the more i seem to like them! Therefore i thought i would share my enthusiastic view of the dear Yoav, my dear readers! That is even though i have already posted something music-related this weekend - i just can't help it!



4 kommentarer:

  1. Thanks you for the comment :) I like your blog, I follow you, okey? Kiss (K)

    SvarSlet
  2. You're welcome ;) but thanks, sure do that if you like ! :D

    SvarSlet
  3. 7777777777777777777777777
    Hellloooo...
    You got style !
    Super !

    Have a great new week,

    Jean-Pierre MATTEI
    777777777777777777777777777

    SvarSlet
  4. Thank you very much! You've got style too! ;)

    And a great week to you !

    SvarSlet