søndag den 4. april 2010

Pendleton x Opening Ceremony

Wow, hvor jeg synes disse shorts er lækre! Om de er for dyre, kan i jo selv regne ud;) Hvordan kan det være, at når jeg gang på gang finder ting, jeg synes er fede på nettet, så koster det altid en bondegård? Er det fordi jeg kigger de forkerte steder, eller er det fordi jeg bliver tiltrukket af luksus? Jeg ved det ikke, men det er i hvert fald irriterende. Nå, men disse shorts fra Pendleton x Opening Ceremony måtte meget gerne finde vej hjem til mig også selvom de koster over 1000 kroner. Småpenge! Eller? De ville gå såååå godt sammen med en løs tee, et par sorte gladiatorsandaler (Acne Anyone?), et par ray-bans og en smækker solbrun krop!

TRANSLATION:


Wow i really think these shorts are ridicoulously hot! If they are too expensive i give you the chance to think about;) Why is it, that every time i find some things that i find really cool they always have to cost half a billion? Is it because i look in the wrong places or am i just attracted to luxurious things? Well, these shorts from Pendleton x Opening Ceremony wouldn't be declined by me if they came to my house! but they cost over 1000 dk. kroner - so what, small chance. Or maybe not? If i had them they would look stunning with an oversized tee, black gladiator sandals, a pair of ray-bans and a nicely tanned body!

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar