lørdag den 3. april 2010

Gazelle

Jeg har ledt meget efter flere numre af det afrikanske band Gazelle efter at jeg hørte et nummer (måske af dem) på den nyeste Sound Of Copenhagen i et remix af Hankat, Golden Sun hedder nummeret, virkelig virkelig god musik. Derfor ledte jeg selvfølgelig efter mere, og jeg havde faktisk ikke fundet mere indtil jeg for et par dage siden på bloggen MielMonMiel fandt ud af, at hun rent faktisk kender dem og havde lagt et nummer op, som jeg nu er blevet helt og aldeles forelsket i. Det lyder som intet, jeg har hørt før. Nummeret har en fantastisk stemning synes jeg, stemmen er rå og musikken er super sej. Tjek det ud, jeg synes, det er mega svedig musik! Så kan i da også lige få Hankats remix med, mens vi er igang med at dele ud af god musik. Ikke fordi det lyder ens på nogen måde ;)

TRANSLATION:

I just love the band Gazelle but i haven't been able to find any other tunes than the one that was on the latest Sound Of Copenhagen: golden sun (hankat remix). Luckily for me the blogger from mielmonmiel happens to know the band and therefore she posted a link from youtube with the band. That was a great thing, because now it happens to have become one of my favourite tunes at the moment! Go listen yourself - it's great music! While we are at it, i guess that is shouldn't stop sharing the great music. Therefore the earlier mentioned Hankat remix is posted as well as my new favourite! They are not similar in sound in any way, though!



2 kommentarer:

  1. Hørte bandet til Trailerpark Festival sidste år - det var virkelig syret og ekstremt cool! ;)

    SvarSlet
  2. Nej, hvor nice ! :D Jeg er helt vild med dem lige nu !

    SvarSlet