torsdag den 1. april 2010

Hvis det skulle være

Nu er jeg normalt ikke den store sucker for sneaks. Det skulle da lige være et par Marc Jacobs, men sådan er det jo nu engang ikke med mit budget. Alligevel synes jeg dog, at disse flotte flotte fra Common Projects meget vel kunne være min vej ud af sneaker-mareridtet. De er nemlig tilpas enkle til min smag og så ser de bare utrolig lækre og luksuriøse ud. De er i læder og er high-tops uden at være for meget converse-ripoffs til min smag. Så de måtte i den grad gerne smutte en tur fra svenske Aplace og hjem til lille mig.


TRANSLATION:

Usually i am not the big sneaker fan! Well i wouldn't say no to a pair of Marc Jacobs though! Anyway, i think that these Common Project sneaks could very well be my way out of the sneaker nightmare i have been living in! They are simple, made of leather, and high-tops without being to much of a Converse rip-offs. I think they are extremely hot and luxurious looking! Therefore they shouldn't be hearing any bad words for travelling from swedish Aplace and to my home!

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar