torsdag den 1. april 2010

farver til sommer!?

Savner farve og inspiration til min garderobe! Sommeren er på vej og derfor er farverne også på vej ind igen. Jeg glæder mig, men som sagt er inspirationen langt væk, da det jo er længe siden vi sidst har haft godt sommervejr! Til dette kan denne gut fra lookbook sagtens bruges. Blanding af farve, attitude og god sammensætning - spot on ! Måske er jeg nok ikke lige gutten der går med lilla, but you get the point! God inspiration, synes jeg. Godnat

TRANSLATION:

I miss color and inspiration to my closet so very much! Summer is coming and therefore colors are too! I am looking foward to it, but as i said, the inspiration isn't anywhere near my closet at the moment. But i just think that this guy from Lookbook can be a helo. His mixing of colors, attitude, and the overall composition is spot on! I'm probable not the guy to wear purple - but you get my point. Great inspiration i think. Good night

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig i, at farver er savnet og jeg har heller ikke lige den store inspiration til at komme i gang med farve halløjet. Det er et fint og gennemført outfit, dét er sikkert! Men for søren det er meget lilla-bordaux-rødagtig farve han har smækket på haha.. Han ser meget Dandy ud :)

    SvarSlet
  2. Jaaa det er det ;) Jeg finder mere inspirationen i, at han tør den farve og sammensætning som han gør! :D haha, ville aldrig selv gå med de farver ;)

    SvarSlet