fredag den 16. april 2010

Weekday

Jeg var jo til den famøse Weekday åbningsfest i går! Sikke en fest! Og utroligt så mange fashionable samt bloggene mennesker der var. Jeg var blevet inviteret af Nick fra StyleGeek, som jo arbejder i den nye Weekday. Festen startede klokken 20.00 og der var fri bar indtil der ikke var mere. Festen i selve butikken sluttede klokken 23, men der var efterfest på Jazz House, hvor jeg desværre ikke kunne tage hen, da jeg skulle i skole! ØV! Ellers en rigtig god aften. Og smart som jeg er, havde jeg selvfølgelig ikke fået et kamera med derind, så de billeder jeg viser, er taget af Christina fra BitteBitte.

TRANSLATION:
Yesterday the famous Weekday opening party was held! And what a party! Increadibly many good-looking and well-dressed people in one place. I had been invited by Nick from StyleGeek, as he is working in the new Weekday store. The party began at 20.00 and you were free to drink everything you liked until there wasn't any left. The party in the store closed at 23.00 but afterwards an after party at Jazz House were held. Unluckily i couldn't attend that because i had to get up in the morning as i had to be in school. Otherwise a great night with great people! Smart as i am i off course had forgotten to bring a camera, therefore the pictures posted has been borrowed from Christina from BitteBitte

Photobucket
Photobucket
Seje Christina fra BitteBitte. ELSKER hendes hår!
The super cool Christina from BitteBitte. Love her hair!
Photobucket
Mig, Nick fra StyleGeek og Nicks ven Michael
Me, Nick from StyleGeek and Nick's friend Michael
Håber at det er i orden, at jeg har lånt billederne Christina :)

4 kommentarer: