søndag den 16. maj 2010

Look what i've bought

Godt nok er Monki en kvindebutik. Det har dog ikke forhindret mig i at købe et par shorts der. Jeg synes ærligt talt, at det ligner herreshorts, og da de var relativt billige, samt der var 30% på over 3 køb(min kæreste købte to andre ting), kunne jeg ikke lade være med at købe dem. Jeg købte dem, da jeg var i Fields med min kæreste i går. Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke er typen, der normalt shopper i storcentre, og det var da også kun på grund af vejret, at det blev Fields i går!

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Jeg syntes de er fine - og super, at de ikke har kostet dig så meget. Jeg kan rigtig godt lide denim med forskellig vask.

    SvarSlet
  2. Også mig ;) Er også super glad over, at have købt dem. De går til rigtig mange ting ;)

    SvarSlet