mandag den 17. maj 2010

Mandag

Så er jeg trådt ind i den sidste uge af min gymnasietid, og selvom det er mærkeligt, er det jo også det, jeg har set frem imod de sidste tre år. Så jeg glæder mig! Det var også i dag vi fik vores første eksaminer at vide. Jeg skal op i tre stk. skriftlige eksaminer hvilket vil sige, at jeg derfor kun mangler at trække endnu 3 mundtlige! Oveni det var de tre jeg trak, det abslutte drømmescenarie - dansk, engelsk og spansk. Det meste af dagen er derfor også gået med eksamensforberedelse og det der ligner. Lidt kvalmt, men vi skal jo være forberedte.
Med hensyn til tøjet, så havde jeg i skole faktisk jeans på, men det var simpelthen for varmt da jeg kom hjem, så shortsene kom på! De nye vel at mærke. Rart at få luftet dem!
Photobucket

Creepers - Underground, Shorts - Monki, Sweater - Acne

2 kommentarer:

  1. Vi trak også i dag, og mit drømme scenarie intraf også, engelsk og dansk skriftlig. Det er ikke dårligt!

    SvarSlet
  2. Det er mega lækkert ;) Så skal jeg bare for alt i verden undgå spansk og biologi mundtlig, så er jeg glad ;)

    SvarSlet