lørdag den 29. maj 2010

Lørdag

Denne lørdag har stået i hyggens tegn. Vi har en tradition med vores naboer om, at ordne området og herefter hygge og drikke lidt. Det var så i dag. Jeg har derfor, ufrivilligt, ikke fået læst op til eksamen! Not good. Men så må jeg bare tage en ordentlig tørn i morgen! I får lige et par hurtige stemningsbilleder, inden jeg begiver mig ud i mængden igen! Det skal lige bemærkes, at flasken er afrikansk sprut, som jeg har fået af min kærestes bror! Det smager ikke godt, men vi er blevet lidt fulde af det! Godaften folks!
Photobucket
Min smukke kærestes debut på bloggen! Tag godt imod hende
Photobucket
Min søster og jeg efter at have hoppet!
Photobucket
Den afrikanske sprut!
Photobucket
Sko - Whyred, Bukser - Cheap Monday, Tee - Weekday, Blazer - 2nd Hand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar