lørdag den 19. juni 2010

Bon-Bon Land

Jeg var i går i mit mere barnlige humør det jeg var i Bon-Bon Land. Vi var en hel flok fra min klasse og hyggede os med at prøve forlystelser og så videre. Og så var vejret ikke helt ringe omend skyer til tider irriterede billedet af en ellers solrig dag. Jeg formåede faktisk at blive solbrændt, så sol det var der! Nu vi snakker om sol, så begynder mit sommerhumør at presse sig mere og mere på! Derfor vil jeg også dele et rart sommernummer med jer. Det er et nummer, der med sikkerhed får mig i sommerstemning! Nummeret er at remix af Pin Me Downs nummer "Time Crisis" som i et Co Pilots Turbulence Remix har en dejlig sommer/happy vibe over sig, som jeg så godt kan lide! Billeder fra Bon-Bon Land kommer i øvrigt senere, når kamerakvinden har fået oploadet dem

2 kommentarer: