søndag den 20. juni 2010

Missoni Spring 2011

Efter at være blevet blown away af Jil Sanders kollektion efter at have set den på StyleGeek, gik jeg selv igang med at kigge på de andre forårskollektioner - mærkeligt at snakke om forår allerede nu. Nå. Men der så jeg flere flotte kollektioner. Den der sprang mest i øjnene, synes jeg var Missonis kollektion, der bar præg af meget lag på lag, skjorter og så Missonis kendtegn, nemlig deres patchwork, som jeg synes er utrolig flot! Kollektionen indeholder mønstre, farver og former, så selv min bedstefars gamle jumper ikke kan følge med! At det så kommer til at se flot ud, er genialt i sig selv. Jeg er helt vild med looksne med shorts, idet deres lange bukser, for mig, er ret så grimme. Jeg har valgt at vise et par af mine yndlingslooks fra kollektionen, som alt i alt giver et meget afslappet og underspillet look, som jeg sagtens kunne se mig selv gå med næste forår! Eneste minus for mig er (surprise!) skoene, som jeg ikke helt synes lever op til resten af kollektionen. De er bare ikke mig.
Photobucket
Photobucket

2 kommentarer: