mandag den 7. juni 2010

Min uges top 5

Tænkte at det kunne være sjovt at lave et nyt tiltag i form af min uges musiske top 5. Altså de 5 sange eller tracks jeg har hørt mest i den forgange uge, eller bare numre, som jeg vil anbefale stærkt! Denne uges liste bliver ret så elektronisk, da den er præget meget af sidste uges Distortion, generel feststemning fra min side og et ikons nye udgivelse.

1. Monarchy - Gold in the fire (Flak Attack Remix)
Et af de absolut stærkeste tracks, jeg længe har hørt. Der er mange gode remixes af nummeret, men jeg synes at Flak Attacks er et af de bedre!



2. Trentemøller - ... Even though you're with another girl
Bedste nummer fra den nye Trentemøller-plade, synes jeg. Genialitet på allerhøjeste plan fra Trente endnu engang. Vokalen er så smuk!



3. Chic - I wan't your love (Todd Terje Edit)
Disco FTW! Nothing more to say. Jeg elsker dette Todd Terje Edit af Chics "I want your love". Fantastisk stemning!



4. Simian Mobile Disco - Cruel Intentions (feat. Beth Ditto)
Distotion. Need i say more?



5. Cut Copy - Lights & Music
Et nummer jeg har genopdaget på ny. Et af mine yndlingsnumre tilbage i 2008, som nu spøger igen!

4 kommentarer:

  1. Trentemøller - even tough you are with another girl. So am I.

    Genialt album

    Mvh
    Mathias

    Tjittjat.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det album sætter uden tvivl en tyk streg under hans status! Og ja, absolut genialt og dystert album ;)

    SvarSlet
  3. Det er sgu næsten skræmmende så ens smag vi har - vi må til de koncerter der sammen! ;)

    SvarSlet
  4. Haha. Genialt :D ! Så må du have en udsøgt musiksmag, hah. Men ja, det må vi uden tvivl!

    SvarSlet