onsdag den 9. juni 2010

sommer = sort ?

Så er der endnu engang streetinspiration fra min side, og endnu engang er det fra mit elskede streetpeeper. Denne fyr er super rå, synes jeg, og det selvom han har nederdel på! Det all-black look er gennemført og når han rocker mærker som Givenchy(sandalerne), Comme des Garcons(nederdelen) og Rick Owens(overdelen), kan han kun misunde mig! Udover det har hele looket en lidt Troy-agtig vibe over sig, som jeg er helt vild med! Jeg er fan af, at klæde sig på med et bestemt tema, og selvom det måske ikke har været hans mening, er jeg stadig vild med det. Og nå ja, så elsker jeg nederdele/kilt til mænd! Hvad synes i?
Photobucket

5 kommentarer:

  1. Sort holder alle årstider, efter midt vedkomne.

    G.

    SvarSlet
  2. Det ser forfærdeligt ud - puha.

    Nederdele til mænd er efter min opfattelse en kæmpe fejl... Samtidig kan jeg kun være fuldstændig uenig med dig i "når han rocker mærker som Givenchy(sandalerne), Comme des Garcons(nederdelen) og Rick Owens(overdelen), kan han kun imponere mig!"
    - Når man bærer sådanne mærker er det ikke imponerende, at det ser godt ud - det er fede brands med lækre styles - så de fleste tåber kan iklæde sig deres rober og se hippe ud.

    Det imponerende er når folk kan få "Tøj og Sko", vintage eller føtex tøj til at se hipt ud :)

    Btw. så lækre sandaler :)

    SvarSlet
  3. Gina - Ja!

    Og Stine: Jeg kan faktisk kun erklære mig enig med dig. Det var forkert formuleret af mig. Jeg misunder, at han har de ting han har, men bliver, som dig, langt mere imponerer at folk, der kan få billige ting, til at se hipt ud! Er glad for, at der er nogle folk, der tør kritisere andre bloggere. Thumbs up! Omvendt kan jeg jo ikke benægte min kærlighed til nederdele til mænd omend den her måske er aaanelse for lang til min smag. Synes bare, at han er cool ;)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er et über-cool sæt! Dog mangler der måske noget andet materiale som fx. læder, pels, metal, something til at bryde resten med efter min smag! ;)

    SvarSlet
  5. Det kan jeg faktisk godt se, Henrik! Du har ret. Det er ligesom lidt plain, eller hvad kan man sige. Der mangler noget til at bryde det, som du siger! ;)

    SvarSlet