lørdag den 14. august 2010

dag 2 + 3

Undskyld for den ringe opdatering de sidste to dage, men jeg har simpelthen været en smule stresset/træt når jeg endelig nåede hjem efter shows osv. Nå, men torsdag blev det til Jean//Phillip, som efter min mening var det bedste show jeg så. Mest fordi tøjet er lige min stil og hele set-up'et var enkelt i forhold til mange af de andre shows.
Udover det var jeg til Wood Wood som også var specielt. Det var det fordi det blev holdt et sejt sted og så var modellerne blev sprøjtet til med vand. Tøjet er ikke lige mig, men tanken bag var god! Sidste show den dag var et regnfyldt Munthe plus Simonsen. Tanken om at holde det udendørs midt inde i København på et underlag af græs var rigtig god, men på grund af regnen blev det aldrig den store oplevelse, for i hvert fald mig. Et plus var dog at modellerne alle smilede og så langt gladere ud end til samtlige andre shows, hvilket nok skyldes det komiske i netop regnvejret!
Fredag kom jeg faktisk kun til at se Minimarket, som var helt enormt godt! Tøjet var sejt, modellerne var seje og musikken passede godt til! En oplevelse. Jeg skulle have været til Ivana Helsinki, men sprang over på grund af at jeg var sulten. Og Henrik Vibskov kom jeg ikke ind til, men jeg vil helst ikke ind på hvorfor. Mine billeder til selve showsne er ikke noget at råbe hurra for, så et par street shots er hvad det må blive til!

Photobucket
- En noget androgynt udseende mand, som jeg synes var cool!
Photobucket
-En cool cool tysk pige, som er stylist ved det tyske magasin Feld Hommes

2 kommentarer:

  1. Nej hvor bliver jeg altså glad hver gang jeg kigger i højre hjørne og ser vores blog på din liste!!
    xoxo Cecilie
    www.redllips.blogspot.com

    SvarSlet