onsdag den 11. august 2010

dag 1

Så er jeg hjemme fra min første modeugedag. tidligere end forventet desværre. Jeg skulle have været til Soulland her klokken 23, men på grund af at jeg bor så pokkers langt ude på landet, så er det umuligt at få det offentlige til at fungere optimalt på så sene tidspunkter - så ingen Soulland til mig desværre.. Dog fik jeg set Frost Birgens og Rützou, og jeg skulle også have været til Danmarks Designskoles show, men der spillede transporten mig et puds igen, så jeg kom først senere ind til byen. De to shows jeg så var til, var gode, synes jeg. Så selvom tøjet til Frost Birgens ikke var lige min smag (for ensformig), så var det stadig en god oplevelse. Rützou show, synes jeg også var rigtig flot. Mange flotte modeller og tøjet var også fint. Her var det dog især musikken jeg var tosset med. De havde nemlig fået en af mine yndlings dj's til at spille, nemlig Djuna Barnes. Det var helt kanon! Senere tog jeg et smut på Burger King inden jeg som bekendt måtte begive mig hjemad. I morgen står den på Jean//Phillip, Wood Wood og MuntheplusSimonsen - jeg glæder mig. Jeg har ikke noget særlig godt kamera, så de billeder jeg tog blev enten slørede eller ret dårlige, men jeg vil alligevel lægge et par stykker op!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar