mandag den 9. august 2010

Hjemme igen!

Som overskriften så kraftigt indikerer, er jeg hjemme i Danmark igen! Efter en dejlig, solfyldt og afslappende uge i det varme (og billige) Bulgarien. Min tid blev brugt på at dase, slikke sol og sende jobansøgninger ud, for jeg vil noget så gerne snart have et job! Vejret i Bulgarien var fantastisk! 30 grader+ hver dag undtagen en enkelt dag, hvor skyerne havde fået overtaget. Maden var, til trods for at prisen var tyvagtig billig, faktisk ret god! Og 6 personer som vi var, kunne snildt blive mætte på en gennemsnitsrestaurant for omkring 100 leva (400 danske kroner), så det var en billig fornøjelse. Ud over det, er det dog rart at være hjemme i trygge og vante omgivelser. Også fordi modeugen er sååå tæt på, og jeg har fået flere invitationer, end jeg havde regnet med. Jeg glæder mig! Slutteligt vil jeg beklage, de noget tilfældelige billeder. Jeg glemte simpelthen alt for ofte mit kamera, så de få billeder der er bare lidt værd, får i at se.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar