onsdag den 1. september 2010

onsdagsligegyldighed

Puha, jeg synes godt nok at det er hårdt at arbejde igen! Jeg møder klokken 7 og arbejder så i 8 hårde timer, fysisk arbejde. Så når jeg kommer hjem fra arbejde er jeg helt smadret og orker næsten ingenting. Jeg har faktisk bare siddet foran computeren både mandag og tirsdag og i dag fordi jeg har været så afkræftet - men det betaler sig, for på fredag er der nemlig løn! Udover at arbejde søger jeg stadig job, for det her job har jeg kun til den 17. september. Så er jeg arbejdsløs og uden fast indkomst igen, og det har jeg ikke lyst til! Håber at få svar fra den jobsamtale jeg var til forleden, det kunne være så lækkert. Udover det synes jeg, at det var længe siden at jeg har postet et dagens, så det får i omend det er i en noget uinspireret udgave.
Photobucket
Sko - Doc's, Jeans - Cheap Monday, Trøje - 2nd Hand, Cardigan - Weekday

4 kommentarer:

  1. virkelig fedt outfit. kan godt lide kombi'en af t-shirten + cardiganen.
    Held og lykke med jobsøgningen (ps. har du prøvet nogle lokale skoler? De søger næsten altid vikarer sådan nogle steder!)

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have :D ! Jamen ja, jeg har søgt i nærheden af 150 jobs og det er inkl. de skoler der ligger i en radius af 10 kilometer fra mig ;)

    SvarSlet