onsdag den 2. februar 2011

Onsdag nu med musik (wow)

Jeg har tidligere nævnt, at jeg finder indie-genren svær at definere, så onsdag bliver altid en lidt random dag.

Et ufattelig behageligt remix af en ufattelig dejlig sang. Jeg spillede det til det førnævnte arrangement i fredags til stor fornøjelse for gæsterne og ikke mindst mig selv. 


Jeg har efterhånden fået spammet jeg lidt med noget Benjamin Francis Leftwich. Det er dog kun fordi at det er så fandens behageligt! "Atlas Hands" er ingen undtagelse.



Måske nok den mest perfekte sang at gå hjem fra byen til. Både pga. titlen på sangen, men også fordi at den kan sætte et godt punktum på en god aften.


Chancen for at man overhørte denne sang sidste år burde være meget lille. Alt ved nummeret er skide dejligt, også gør det jo heller ikke noget at pigen i videoen er mindst lige så dejlig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar