torsdag den 18. august 2011

bARBARA Ì gONGINI





















Leather, leather and leather. Her viser bARBARA Ì gONGINI 5 styles, som alle indeholder items, jeg ville få julelys i øjnene af at eje.

Måske nogle har læst introduktionen af mig, så ved de, at jeg har en svaghed for kapper, så at finde en læderjakke, der er inspireret af et kappelignende look, er nok lidt en drøm, men en dyr drøm.
bARBARA Ì gONGINI laver nogle af de fedeste læderjakker, jeg nogensinde har set.
Måske lidt provokerende udtalelse, men jeg synes de har mere kant og detalje end jakker fra Rick Owens eller Damir Doma.
Hvorfor? fordi de med deres utalige knapper og detaljer kan forandres, så du har en læderjakke som har flere udtryk og måder, den kan sættes på. Det har alle læderjakkerne på billederne tilfælles, og det en design detalje jeg ikke kan stå for.

Det var ikke kun læderjakkerne, som fangede min interesse. Læderbukserne på billed 3. og 4. har flere detaljer man bør lægge mærke til.
Jeg synes, at lynlåse kan bidrage til at gøre bukser mere interessante og anderledes, men det der også fanger mig er kontrasten mellem den løse stil foroven og den stramme stil forneden. Jeg har den selv samme buks bar ikke i læder desværre. De andre bukserne er et andet eks. på hvad der virkelig tiltrækker mig. Denne assymetriske lukning på læderbuksen får den til at skille sig ud, så det f.eks. vækker min interesse.

Til sidst er det vel nok læderjakkerne, der har fanget mig mest. Læderjakken på billed 5. ville være et es at have i sin garderobe. En læderjakke med hætte, ville jeg nu gerne eje. Jeg har prøvet den læderjakke til et lagerudsalg og de sidder helt fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar