onsdag den 17. august 2011

Nye tiltag igen igen - Goddag Rasmus og Malthe!

Som så mange gange før, føler jeg, at bloggen er gået lidt i stå. Så for at gøre op for det, har jeg fået kontakt til min musikguru, i form af Rasmus Behncke, som i fremtiden har lovet af opdatere bloggen med det svedigste nyeste musik. Rasmus er om nogen inde i det seneste nye, da han som assistent for selveste Le Gammeltoft, om nogen får smidt nye tracks i hovedet. Så glæd jer! Rasmus glæder sig og det gør jeg også! Udover det, har jeg længe prøvet at overtale en anden af mine gode venner, Malthe, til at blogge for mig. Han har den svedigste stil og ved hvad han snakker om. Malthes indgangsvinkel til mode er meget lig min egen, hvorfor jeg synes at han passer perfekt ind! Han har en hang til kapper og sort tøj og han sværger til svenske Obscur, østrigste Carol Christian Poell, samt de danske Barbara I Gongini og David Andersen! Det vil ikke gå længe før i får Malthe at se, og jeg er glad for, at han har sagt ja til at hjælpe til på bloggen!

Velkommen til Malthe og Rasmus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar