tirsdag den 1. november 2011

Always On The Run




Seneste udgivelse fra Yuksek er vokset på mig over de sidste par uger. Den medfølgende video har et fedt tempo og udvikler sig undervejs med en slutning man ikke lige havde set komme. Peter & The Magician har lavet et ret fedt remix:


  Yuksek "Always On The Run" (Peter & The Magician Remix) by TheMagician

Download via den fantastiske græske blog HITMASTER - det kan godt være man ikke kan læse hvad der står, men musikken derinde holder for det meste.


Hvis jeg ikke har skræmt jer helt væk med min musik kan jeg da fortælle at jeg spiller på Toldboden på lørdag med bla. Le Gammeltoft og Lortehænderne. Kig forbi, jeg spiller tidligt!

TOLDBODEN VS. OK OK OK
Lørdag d. 5/11 kl 21:00 - meget sent
Skriv gerne i kommentarfeltet inden fredag hvis du vil på listen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar