søndag den 6. november 2011

New In: Nag Leather Shirt

Var ude og nyde min weekend med en omgang shopping i går! Kan faktisk slet ikke huske hvornår jeg sidst har taget min kæreste under armen og vi har begivet os ud i det københavnske for at bruge en masse penge! I går var vi dog mest ude for at lede efter ting til min kæreste (Jeg har jo, som tidligere fortalt, et par ting på vej!), men jeg fandt mig da en super lækker skindjakke, som Nag netop havde fået hjem. At den så oveni købet er Nags eget design, gør det faktisk lidt sejere, synes jeg! Jeg synes at den er super god. Både til lag, men også stående åben som en slags jakke men også lukket til som en decideret skjorte! Happy!
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

6 kommentarer:

  1. Ja! Jeg bliver læderskank ;)

    SvarSlet
  2. Eget design? Jeg forstår ikke?

    SvarSlet
  3. Hahahaha... Jeg læste sætningen igennem flere gange, og hver gang blev jeg enig med mig selv om, at det var DIT design:)

    SvarSlet
  4. Det lyder det også lidt som om, nu hvor jeg kigger på det igen ;) ! det kunne godt have været mit design, i hvert fald noget hen af hvad jeg går og tumbler med ;)

    SvarSlet