onsdag den 6. januar 2010

Hårflyt

Jeg er i dag blevet klippet - endelig ! Var efterhånden blevet godt træt af mit hår, så et flyt af ørene var strengt taget nødvendigt. Så efter en hård dag i skole, med fuldt skema (puha!), og en masse skolerelateret arbejde, kunne jeg efter overstået klipning bare smide fødderne op og slappe af. Hvilket jeg så også har gjort, hele resten af dagen! Det kan jeg mærke, at jeg bliver nødt til at gøre noget oftere. Netop af den grund, har jeg heller ikke tænkt mig at blogge det vilde her i dag, så i må nøjes med et dagens - med gammel frisure, som er et par dage gammelt. Det nye hår må jeg få taget et billede af, en af de nærmeste dage hvor jeg orker det ;)

Sko - Aldo, Bukser - Cheap Monday, Skjorte - Henrik Vibskov, Cowboyjakke - Cheap Monday

Ingen kommentarer:

Send en kommentar