tirsdag den 5. januar 2010

Hårdt

Puha, endnu en hård dag er snart til ende. Efter skole, var det direkte på arbejde, for første gang i dette nye år. Godt nok hårdt at starte så hårdt ud. Men pengene skal jo tjenes, før de bruges, som man siger ;) Jeg er først lige kommet ind af døren, men nåede lige at skyde et dagens inden. Så det kan i da lige få. I må undskylde hvis jeg ser noget træt ud, for det er jeg! Jeg har slet ikke tænkt på blog, eller mode for den sags skyld i dag, da skolen og arbejde har taget min tid. Derfor vil jeg nu gå på opdagelse i alverdens blog- og modesites, puha jeg har lang vej foran mig. Så vi ses på den anden side om forhåbentlig ikke alt for længe ;)

Sko - Whyred, Bukser - Whyred, T-shirt - Cheap Monday, Nail Tee - Weekday, Blazer - H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar