torsdag den 11. marts 2010

Ganske almindelig

Photobucket

Sko - Whyred, Bukser - Cheap Monday, Tee - Weekend, Blazer - 2nd hand

Torsdag. En dag hvor jeg udover skole og arbejde, foretrækker at lave ingenting! Noget jeg da også har praktiseret her til aften. Også selvom jeg vel egentlig burde lave en masse andre ting, som jeg har forsømt. Føler bare intet overskud på en dag som i dag. Men ser da frem til i morgen og galla-aftenen, som forhåbentlig bliver en succes(Lad mig please kunne huske trinene til lanciers!)Udover det, sker der ikke så meget lige pt. Jo, fik afleveret min ansøgning til Weekday i går. Det sørgede den flinke Rasmus fra Formo Style for - tak! Fjols som jeg er, havde jeg glemt at vedlægge selve ansøgningen, da jeg var derinde selv, og havde derfor kun afleveret CV - DOOOH! Har ikke så meget andet at berette om, så fortsat god torsdag - nyd den!

2 kommentarer:

  1. Fed tee. Forresten ville jeg lige sige at din blog er mucho fed, og den eneste drenge-mode-blog jeg gider at følge/som siger mig noget!

    SvarSlet
  2. Tak :D ! Og wow, mange tak for den ros! Det betyder virkelig meget for mig !

    SvarSlet