onsdag den 17. marts 2010

Glädje

Aloha!
Det står sløvt til med mine indlæg i øjeblikket.. Det er jeg ked af Martin, men går ud fra du selv går og roder med (lorte)AT - ikke at jeg overhoved er gået i gang endnu og den skal afleveres på fredag..
Jeg føler virkelig at alt energi er blevet suget langsomt ud af mig i løbet af vinteren. Kan ikke tage mig sammen til noget. Gider ikke noget. Jeg er en doven type i forvejen, men det har aldrig været så slemt som nu. KOM NU sol, kom sommer, kom student, kom Roskilde.. SUK! At blive student forbinder jeg med sol og sommer, og der sker bare ingenting! Ja har godt nok kun lidt over en måned tilbage, men det føles som 1000 år. Har dog lige taget mine solbriller (splinternye og über flotte + et par oveni magen til i sorte på ebay til 5kr - JA TAK) i brug da solen titter frem engang i mellem. Det er skønt! Men det er stadigvæk satans koldt og min jakke er gået i stykker så må nu tage min nye weekday jakke i brug som er med trekvartærmer og er en anelse for tynd - nok også grunden til at jeg er snottet og er begyndt at hoste. Vil vinteren ikke bare skride!? Jeg er slet ikke til vintertøj og sko. I foråret og om sommeren, der findes det bedste tøj! Årh!
Men men men.. nu til musikken. Den står på Two Door Cinema Club!
De tre drenge er fra Nordirland og har netop udgivet deres debutalbum "Tourist History".
Fyldt med en helt masse festlige indie popmelodier.. Jeg elsker det! Har dog ikke hørt hele deres album endnu, men størstedelen af det.
De har i hvert fald været med til at live min verden op de sidste par dage.. Der er især et nummer som jeg er blevet virkelig vild med. Det er ikke et nummer som er på deres album..
Costume Party
De spiller i vega d. 12 april! Kom kom kom.. Det bliver uden tvivl en fest!
Hvis det passer jer dårligt denne dag, så satser vi på de kommer på Roskilde! HÆHÆ..

2 kommentarer: